Biežāk uzdotie jautājumi

This Agreement was last modified on 18 February 2016.

Kā es varu norēķināties par Interneta veikalā JEKOSHOP izvēlētām precēm?  I

nterneta veikalā jekoshop.lv iespējams samaksāt, ar bankas pārskaitījumu. Veicot pasūtījumu, uz norādīto epasta adresi tiks izsūtīts rēķins par izvēlētam precēm. Rēķinu būs jāapmaksā 3 darba dienas laikā. Pēc pilnas rēķina apmaksāšanas tiks nosūtīta prece.

Cik maksā piegāde?

Interneta veikals jekoshop.lv piedāvā šādus piegādes veidus: saņemt preci mūsu birojā (A.Pormaļa 21, Jēkabpils) - bezmaksas, piegāde uz pakomātiem vai uz jūsu noradīto mājas adresi. Piegādes veids ir atkarīgs no piegādes ātruma, cenas, preces gabarītiem un svara.

Precīzējums būs uzrādīts rēķinā pēc pasūtījuma veikšanas.

Ja klients  vēlas atdot atpakaļ nopirkto preci. Kā rīkoties? 

Saskaņā ar LR likumdošanu, interneta veikalos iegādāto preci var atgriezt atpakaļ pārdevējam 14 dienu laikā kopš pirkuma dienas.izmantojot atteikuma veidlapas paraugu vai izmantojot ieteikumus no PTAC mājas lapas.  Sk. sīkāk  “Distances līgums” un “Atteikuma tiesības”.

Vai Interneta veikalā jekoshop.lv pirktajam precem ir garantija? 

Atsevišķiem preču veidiem tiek piešķirta preces ražotāja garantija. Precēm, kurām kvalitātes garantija netiek izsniegta, spēkā ir garantija, kas noteikta attiecīgajos tiesību aktos.  Sk.sīkāk “Distances līgums” un  “Garantija”.

Kā rīkoies ja neizdodas veikt pasūtījumu internetā? 

Jāuzzvana jekoshop.lv biroju pa tālruni 29445455 no 9.00 līdz 18.00 vai rakstiet mums uz norādīto epastu (info@jekoshop.lv). Mēs palīdzēsim noformēt pasūtījumu vai atbildēsim uz Jūs interesējošiem jautājumiem par precēm.

Jā vēlaties saņemt Interneta veikala jekoshop.lv izdevīgos piedāvājumus - kļūstiet par mūsu e-veikala sēkotāju sociālajos tīklos – facebook/Instagram, sēkojiet līdzi jaunumiem. Pierakstiet jūsu e-pasta adresi, lai mēs varam nosūtīt jums jaunus un izdevīgus piedāvājumus.